Tràmits
Certificat compatibilitat urbanística (activitats/espectacles públics)
Tipus de sol·licitud
Certificat de compatibilitat urbanística per a activitats/espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics: És emés pel Secretari municipal, als efectes previstos a l'article 22 de la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats en la comunitat Valenciana i la Llei 14/2010, de 3 de desembre d'espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics, per a acreditar la compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic i en el seu cas, amb les ordenances municipals relatives a aquest, i HA D'OBTINDRE'S AMB CARÀCTER PREVI segons l'indicat en l'Ordenança reguladora de les llicències urbanístiques i ambientals, declaracions responsables, comunicacions prèvies i altres actes urbanístics municipals (publicada en el BOP de 24/08/2011), en concret en els articles 11 apartats g) i h).
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada, siga titular o no de l'immoble on es pretén obtindre la informació, directament o a través de representant, adjuntant l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat.
Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol•licituds:
Estaran obligats a tramitar amb certificat electrònic els següents subjectes (art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques):
- Les persones jurídiques.
- Les entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de propietaris, etc.)
- Les persones que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col•legiació obligatòria.
Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o bé de manera presencial en l'Oficina d'atenció a la ciutadania, a la plaça de la Constitució número 10.
Quan es pot sol·licitar:
Es pot sol•licitar durant tot l'any.
Passos a seguir:
Presentació de l'imprés de sol·licitud, junt amb la documentació assenyalada en l'apartat “documentació necessària” i pagament de la taxa.
- De manera presencial: en l’Oficina d’atenció a la ciutadania (OAC), situada en la plaça de la Constitució, 10.
Documentació necessària:
En cada imprés de sol·licitud s'indica la documentació que cal aportar, tant la general com l'específica. Si falten documents de caràcter essencial, no s'iniciarà l'expedient.
Es considera de caràcter essencial:
- Model de sol·licitud en imprés específic de Certificat de Compatibilitat Urbanística (Activitats/espectacles) degudament emplenat (i firmat).
- Identificació de la persona sol·licitant.
- Justificant de l’abonament de les taxes.
- Plànol de situació de l’habitatge en el plantejament municipal, referència cadastral (apareix en el rebut de l’IBI i en el del fem). Pot consultar-se en la seu electrònica del cadastre
Termini de resolució:
1 mes
Sil·lenci administratiu:
No procedeix
Import:
Segons l’Ordenança fiscal:
Certificats 60 €.
Normativa aplicable:
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d’Activitats en la Comunitat Valenciana
- Llei 14/2010, de 3 de desembre, d’espectácles públics, activitats recreativas y establiments públics.
- DECRET 143/2015, de 11 de setembre, del Consell, pel que aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d’Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics.
- Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, d’aprovacio del text refòs de la Llei d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge.
Òrgan de resolució:
La regidora delegada competent.
Recurs:
No procedeix
On dirigir-se:
Planejament, Gestió i Infraestructures
Impresos:
Documents relacionats:
Tornar
Tramitar ara