Tràmits
Apoderament apud acta efectuat per compareixença personal
Els interessats en un procediment administratiu amb capacitat d'obrar podran actuar per mitjà de representant, entenent-se amb aquest les actuacions administratives, excepte manifestació expressa en contra de l'interessat. A aquests efectes, s'entendrà acreditada la representació realitzada mitjançant apoderament apud acta efectuat per compareixença personal.
Qui pot sol·licitar-ho:
Interessats en un procediment administratiu seguit davant l'ajuntament de Dénia.
Quan es pot sol·licitar:
Durant tot l'any
Passos a seguir:
- Sol·licitud a través d'escrit acompanyat de la documentació necessària, presentat:
- De forma presencial, en l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
- Telemàticament: a través de la seu electrònica, tràmit “Instància general”. Per a accedir és necessari disposar d'un certificat electrònic. Una vegada emplenat el formulari, se signarà electrònicament. Es podran adjuntar documents en format "pdf" o "jpg". Segons l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estaran obligats a emprar aquest mitjà:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca obligatòriament estar col·legiat, per als tràmits i actuacions que realitzen amb les Administracions Públiques en exercici d'aquesta activitat professional. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'entendran inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
i) Els empleats de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic, en la forma en què es determine reglamentàriament per cada Administració.
-
Compareixença davant el secretari general o funcionari habilitat en el dia i l'hora prèviament fixats. Acreditació personal dels intervinents i comprovació de la documentació i del contingut de l'apoderament. Signatura del representant, del representat i del funcionari.
-
Incorporació de l'apoderament a un registre creat a aquest efecte.
Documentació necessària:
- Documentació a aportar pels signataris persones físiques:
- Ciutadans espanyols: DNI, passaport o altres mitjans admesos en dret a l'efecte d'identificació en els quals conste el seu número de DNI/NIF.
- Ciutadans de la UE: a) document nacional d'identificació d'estrangers on consta el NIE; b) certificat de ciutadà de la UE on consta el NIE i passaport o document d'identitat del país d'origen; c) document oficial de concessió del NIF i passaport o document d'identitat del país d'origen.
- Ciutadans estrangers: a) document nacional d'identificació d'estrangers on consta el NIE; b) Document oficial de concessió del NIF i passaport.
- Societats mercantils i altres persones jurídiques la inscripció de les quals siga obligatòria en el Registre Mercantil: certificat recent del Registre, expedit amb data no superior a 15 dies anteriors a la data de la sol·licitud.
- Associacions, fundacions, entitats religioses, cooperatives i altres entitats que no han d'inscriure's en el Registre Mercantil: certificat recent del corresponent registre públic, expedit amb data no superior a quinze dies anteriors a la data de la sol·licitud.
- Societats civils i altres persones jurídiques: document públic que acredite la seua constitució de manera fefaent; en documents autoritzats amb més de 6 mesos d'antelació a la sol·licitud es podrà demanar la seua confirmació de vigència o atorgament de document públic recent.
Termini de resolució:
No té termini
Sil·lenci administratiu:
Sense efecte en aquest tràmit
Import:
Tràmit gratuït
Normativa aplicable:
Article 5 i 6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Òrgan de resolució:
No n’hi ha resolució
Recurs:
No procedeix
On dirigir-se:
Secretaria
Impresos:
Tornar