Tràmits

Sol·licitud de plaques de denominació de carrers

Tràmit pel qual es sol·licita la col·locació de plaques de denominació de vies públiques, bé siga per nova creació, o per deterioració o per desaparició d'aquestes.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol ciutadà o ciutadana interessats.

Quan es pot sol·licitar:

Durant tot l'any.

Passos a seguir:

Presencial: Recollint l´imprès en els casellers de l´Oficina d´Atenció Ciutadana (OAC) o bé es pot descarregar l´esmentat imprés en "Imprés de sol.licitud general". Una vegada complimentat i signat es presentarà en l´Oficina d´Atenció ciutadana(OAC).
Telemàticament: Per a accedir és necessari disposar d´un certificat electrònic.
S´accedeix polsant el botó "Tramitar ara" i una vegada complimentat, s´envia el formulari i es firma electrònicament. Es podrán adjuntar documents en format "PDF" o "jpg".

Documentació necessària:

·Imprés de sol·licitud general, totalment emplenada per la persona sol·licitant i la ubicació correcta del carrer i el lloc on no existeix la placa de denominació, ja siga al principi o final del carrer.

Termini de resolució:

Dependrà del tipus de placa, una vegada confeccionada la placa nova, es col·locarà per part de l'Administració Municipal.

Import:

Gratuït.

Normativa aplicable:

·Reial decret 2612/1996, que modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals.

Òrgan de resolució:

ESTADÍSTICA

Tornar Tramitar ara