Tràmits
Ocupació de via pública amb taules i cadires. Renovació
Tot aprofitament especial de la via pública amb taules i cadires per part dels establiments d'hostaleria, sempre que hagen obtingut autorització per a ocupar l'any immediatament anterior a la petició.
Aquest tràmit no procedeix si hi ha un canvi de circumstàncies a l'ocupació de l'obtinguda l'any anterior.
Qui pot sol·licitar-ho:
Persona física o jurídica titular de l'establiment d'hosteleria que pretén realitzar l'ocupació.
Quan es pot sol·licitar:
Durant tot l'any
Passos a seguir:
En el suposat de renovació de l'autorització existent: Annex II
Si la petició fa referència a la renovació, el departament encarregat del tràmit demanarà informe a Serveis Econòmics.
El sol·licitant no ha de tenir deutes pendents.
Documentació necessària:
En el suposat d'ocupació de terrenys d'ús públic i domini privat, cal aportar l'autorització de la persona propiètaria del terreny a ocupar.
En el suposat d'ocupació de domini públic, la renovació únicament exigeix presentar la instància mitjançant annex II, degudament complimentada.
Observacions:
Si la persona interessada ha generat un gran nombre de deutes pendents i de manera previsible no pot fer front al pagament de la taxa, es podrà exigir el depòsit previ de la taxa, previ informe de Serveis Econòmics.
Termini de resolució:
3MESOS
Sil·lenci administratiu:
DESESTIMATORI
Normativa aplicable:
Ordenança Municipal d'Ocupació de via Pública.
Ordenança fiscal reguladora de la taxa d'ocupació de via pública amb quiosc, taules i cadires i finalitat lucrativa.
Òrgan de resolució:
Regidor de Protecció Ciutadana
Recurs:
Reposició en el termini d'un mes a comptar des de la notificació
On dirigir-se:
Governació
Entitat tramitadora:
Governació
Impresos:
Documents relacionats:
Tornar
Tramitar ara